توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای نیلا اکسسوری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.
این قوانین به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و توجه به آن برای خریدار محترم الزامی است.عضویت در سایت یا خرید از آن به منزله مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و مقررات مربوطه است.
1 )کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به شکل صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند.مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی کاربر یا مغایرت های احتمالی بر عهده خود افراد است.
2 )شروع پردازش سفارش حداکثر 12 ساعت پس از زمان سفارشگذاری در نیلا اکسسوری می باشد.
3 )قیمت و موجودی محصولات در سایت به روز است.
4 )پس از ثبت سفارش در سیستم ، پیامک تایید سفارش برای مشتریان ارسال میگردد.
5 )نیلا اکسسوری با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است از حریم شخصی شما دفاع کند.
6 )سیاست قیمت گذاری در نیلا اکسسوری بر مبنای مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
7 )نیلا اکسسوری در حال حاضر ، در هیچ نقطه ای از کشور نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات از طریق دفتر مرکزی پردازش می شود.
8 )زمان ارسال محصول در نیلا اکسسوری حداکثر یک روز کاری می باشد.
9 )کد های رهگیری مرسوله در اینستاگرام ما به اشتراک گذاشته می شود.
10)بعد از ثبت نهایی سفارش امکان ویرایش یا لغو سفارش وجود ندارد.
11)کد های رهگیری مرسولات (پست پیشتاز) روزانه در کانال تلگرام اطلاع رسانی خواهد شد.
12)کد های رهگیری مرسولات مربوط به تیپاکس واسه خریدار پیامک خواهد شد.
شرایط و قوانین مرجوع کالا در نیلا اکسسوری :
1.کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.
2.کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.
3.در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین تعویض کالای معیوب می گردد.
4.مشتری در صورت اشکال در ارسال و یا حتی به دلیل تغییر نظر تا 24 ساعت بعد از اینکه کالا را از پست یا تیپاکس تحویل گرفته است میتواند درخواست مرجوع کالا را ثبت کند (از طریق تماس یا پیامک و همچنین واتس آپ با شماره موجود در سایت)
با توجه به حساسیت محصولات ما ( ساعت و اکسسوری) بعد از پایان این زمان امکان استفاده از سرویس مرجوعی کالا از بین میرود.
هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی :
طبق قوانین تجارت الکترونیک ایران، این هزینه را خریدار باید پرداخت کند.